Christianbook.gr

Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009

ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ!

Έχω αγανακτήσει με την ταλαιπωρία που μας υποβάλλει η γραφειοκρατία του ΟΑΕΕ!
Είμαι ασφαλισμένος στον Οργανισμό Αυτοαπασχολούμενων Επαγγελματιών Ελλάδος (ΟΑΕΕ) ο οποίος προέκυψε από ένωση ΤΕΒΕ, Ταμείου Εμπόρων (ΤΑΕ) και Ταμείου Αυτοκινητιστών-ΤΣΑ.
Έλαβα φέτος ταχυδρομικά το "Σημειώμα για τη Θεώρηση του Βιβλιαρίου Ασθενείας", και πήγα μέσα Δεκεμβρίου στον ΟΑΕΕ-Σατωβριάνδου 25, Αθήνα να θεωρήσω για το 2009 το βιβλιάριο ασθενείας για μένα και την γυναίκα μου. Αλλά χωρίς να μας έχουν ενημερώσει σχετικά (π.χ. μαζί με την αποστολή του ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ) μου είπαν εκεί ότι δεν μπορώ να κάνω ανανέωση του βιβλιαρίου, μόνο με το σημείωμα θεώρησης διότι θα αντικατασταθούν τα παλιά με νέα βιβλιάρια. Ρώτησα τι χρειάζεται γι΄αυτό και μου είπαν 3 πράγματα: 1) Παλιό βιβλιάριο ασθενείας, 2) Τα δύο Συνταγολόγια (δικό μου και γυναίκας μου) και 3) δύο Φωτογραφίες δικές μου και δύο για την γυναίκα μου. Εντάξει; Εντάξει (νόμισα κι εγώ).
Σήμερα πρωί πήγα όλος χαρά στον ΟΑΕΕ Σατωβριάνδου με όλα τα παραπάνω που μου ζήτησαν, νομίζοντας ότι θα πάρω το νέο βιβλιάριο σήμερα! Αμ δε!
Πηγαίνοντας εκεί κατά τις 9.30 πμ σήμερα 21 Γενάρη 2009, μου έδωσαν ένα νούμερο, το 113 και ανεβαίνοντας είδα δύο εκπλήξεις:
α) Είχε πολύ κόσμο στην αναμονή και το νούμερο που εκείνη την ώρα εξυπηρετούνταν ήταν το 55 ή 56, ενώ εγώ είχα το 113. Οπότε θα υπήρχε αρκετή αναμονή. Θα έπρεπε να ξαναπάω μια και δεν προλάβαινα να περιμένω τόσο, αφού έπρεπε να ανοίξω το βιβλιοπωλείο στις 10 πμ.
β) Και χειρότερο. Η λίστα με τα 3 πράγματα που μου είπαν οι "υπεύθυνοι" ότι χρειάζονταν για το νέο βιβλιάριο είχε...αυγατήσει! Δεν αρκούσαν τα 3 πράγματα που είχα φέρει! Οι νέες απαιτήσεις (που δεν υπήρχαν στα μέσα Δεκέμβρη) είχαν σχεδόν ...τριπλασιαστεί! Έτσι ...για να καταπολεμηθεί η γραφειοκρατία, όπως διακηρύττει η κυβέρνηση!
Τώρα ζητάνε:
  1. Φωτοτυπίες ταυτότητας ΟΛΩΝ των μελών
  2. ΑΦΜ όλων των μελών
  3. Πιστοποιητικό σπουδών για τέκνα άνω των 18 αν είναι ΑΝΕΡΓΑ, ΑΓΑΜΑ και ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ.
  4. ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΕΦΟΡΙΑΣ 2008
  5. Βιβλιάριο Ασθενείας
  6. Συνταγολόγια όλων των μελών
  7. ΔΥΟ φωτογραφίες κάθε μέλους
  8. Βεβαίωση θεώρησης
  9. Μία αίτηση για κάθε μέλος
Η 9η απαίτηση είχε προστεθεί χειρόγραφα. Ελπίζω όταν συγκεντρώσω και τα νέα δικαιολογητικά, να μην ξαναέχουν αυγατήσει, διότι με βλέπω αλλιώς πρακτικά ανασφάλιστο το 2009 αν και πληρώνω πάνω από 3000 € τον χρόνο για να με ταλαιπωρεί ο ΟΑΕΕ έτσι!

Ερωτήσεις προς υπεύθυνους της κυβέρνησης ή του ΟΑΕΕ (αν υπάρχουν τέτοιοι!):
-Γιατί ταλαιπωρούν τους ασφαλισμένους που είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, και δεν μας ενημερώνουν εξαρχής μαζί με την αποστολή του ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ, τι δικαιολογητικά χρειάζονται για τα καινούργια βιβλιάρια; Γιατί θα πρέπει να χάσουν χρόνο από την δουλειά τους να πάνε για θεώρηση που ΔΕΝ μπορούν να κάνουν, αφού απαιτεί δικαιολογητικά για τα οποία δεν ενημερώθηκαν;
-Γιατί κι αφού πάνε οι ασφαλισμένοι τον Δεκέμβριο, δεν τους λένε ΟΛΑ τα δικαιολογητικά, παρά μόνο λιγότερα από τα μισά; Ώστε αφού τα συγκεντρώσουν, να δούνε ότι δεν αρκούν, γιατί χρειάζονται τουλάχιστον άλλα τόσα! Κι επειδή δεν πιστεύω ότι οι υπάλληλοι είναι ασυνείδητοι (αν και υπάρχουν τέτοιοι), προφανώς είναι η ανικανότητα της κυβερνητικής διοίκησης του ΟΑΕΕ που ζητάει αρχικά κάποια δικαιολογητικά, αλλά στη συνέχεια -κι ενώ ήδη έχουν ενημερωθεί πλήθος ασφαλισμένων- απαιτεί περισσότερα, πάλι χωρίς κατάλληλη ενημέρωση των ασφαλισμένων, παρά μόνο ταλαιπωρόντας τους!
Εντωμεταξύ η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ετοιμάζει νέα υποβάθμιση των Παροχών Υγείας προς τον λαό, με την καθιέρωση "Κάρτας Ασφάλισης και Υγείας" η οποία σκοπεύει ακριβώς σ' αυτό, όπως είχε δηλώσει ο υπουργός Υγείας κ.Αβραμόπουλος: «Πρώτα από όλα, τελειώνουμε μια για πάντα με τις αλόγιστες συνταγογραφήσεις και τις άσκοπες ιατρικές πράξεις». Η κυβέρνηση θα βάλει περιορισμό στον ετήσιο αριθμό επισκέψεων στους συμβεβλημένους γιατρούς καθώς και στην φαρμακευτική δαπάνη. Όταν τα ξεπερνά κανείς θα πληρώνει από την τσέπη του τις έξτρα ιατρικές επισκέψεις ή τα έξτρα φάρμακα! Παρ' ότι οι ασφαλισμένοι πληρώνουν σεβαστά ποσά από το εισόδημά τους για να έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να αγωνιστούμε για ένα αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν σύστημα Υγείας χωρίς εξαιρέσεις και περικοπές σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: