Christianbook.gr

Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2009

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ"

Πριν καιρό ιδρύθηκε από μια ομάδα πιστών Ορθόδοξων ένα νέο μικρό κόμμα, η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ".
Ο ενθουσιασμός των στελεχών της "ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" είναι καλός αλλά δεν αρκεί.
Τον ίδιο ενθουσιασμό έχουν οι συνειδητοί ορθόδοξοι που συμμετέχουν ή συμμετείχαν στην ΔΗΜ.ΑΝ του Παπαθεμελή η οποία σημειωτέον θα κατέβει ανεξάρτητη στις Ευρωεκλογές, οι φίλοι και οπαδοί της ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που θα ξανασυνεργαστεί με τον Παπαθεμελή, ενώ τμήμα στελεχών της ΔΗΜ.ΑΝ. με τον Μελέτη Μελετόπουλο φτιάξανε νέο κόμμα με τον τίτλο ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ. Ακόμη συζητάνε να κατέβουν στις εκλογές μόνοι τους ή με συνεργασία άλλων κινήσεων και "ΟΙ ΕΠΑΛΞΕΙΣ" του γνωστού ορθόδοξου θεολόγου κ.Βασ.Τσούπρα. Επίσης τμήμα της ΔΗΜ.ΑΝ έφτιαξαν την ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Το ζήτημα είναι πόσο μπορεί να διαιρεθεί η μικρή πίττα που πέτυχε η ΔΗΜ.ΑΝ;
Πέρα απ' το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των συνειδητων ορθόδοξων ψηφίζουν ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΛΑ.Ο.Σ -Καρατζαφέρη!
Μέχρι τώρα δεν διέκρινα στις θέσεις της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ίδιους πόθους και ίδιες αγωνίες με τα λαϊκά στρώματα για την κρίση του καπιταλισμού, την φτώχεια, την ανεργία, την κοινωνική δικαιοσύνη, την ανάγκη αναδιανομής του εισοδήματος από τους πλούσιους προς τους οικονομικά ασθενέστερους, την ανάγκη για 100% Δωρεάν δημόσια Υγεία-Κοινωνική Ασφαλιση-Παιδεία, το ξεπούλημα του εθνικού πλούτου σε ιδιωτικά συμφέροντα κλπ. Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" δίδει την εντύπωση του θρησκευτικού συλλόγου που έγινε κόμμα και τα βασικά ενδιαφέροντά της δεν είναι κοινωνικά ή πολιτικά (όπως τα παραπάνω), αλλά θρησκευτικά (όχι χωρισμός εκκλησίας-κράτους, μάθημα θρησκευτικών, ταυτότητες).
Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" ως ένα αποκλειστικά θρησκευτικό κόμμα το μόνο που εξυπηρετεί είναι τις ψυχολογικές ανάγκες κάποιων πιστών που έχουν απογοητευτεί, αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να δώσει κάποια λύση στο πολιτικό πρόβλημα της πατρίδας μας. Πιστεύω -χωρίς να είμαι προφήτης ή τίποτε αξιόλογο-ότι αυτό θα φανεί και στις εκλογές.
Μάλιστα οι θέσεις της "ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" ενάντια στον σοσιαλισμό (κοινωνική δικαιοσύνη, κοινωνική ιδιοκτησία τα μέσα παραγωγής κι όχι ιδιοποίηση του πλούτου από τους λίγους) και στην δημοκρατία (δείτε τι λέει ως κριτική στη Χριστιανική Δημοκρατία), και ο θαυμασμός στο πολιτικό σύστημα του Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου δείχνει ότι πρόκειται καθαρά για ένα κόμμα της ΔΕΞΙΑΣ. Ανεξάρτητα αν ισχυρίζεται ότι δεν είναι ούτε Αριστερά, ούτε Δεξιά (το ίδιο ισχυρίζεται και το ΛΑΟΣ). Το που τοποθετείσαι το δείχνει η κατεύθυνση των πολιτικών θέσεών σου.
Ενώ έχει την αυταπάτη ότι η πλειοψηφία του ελληνικού λαού είναι "πιστοί Χριστιανοί" και με βάση αυτό, υποστηρίζει διάφορες θέσεις. Αυτό όμως -αν και θα θέλαμε- δυστυχώς δεν είναι αλήθεια. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν έχουν τα χαρακτηριστικά που η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" θέλει για τον πιστό Ορθόδοξο: να εκκλησιάζεται κάθε Κυριακή, να έχει πνευματικό και να τηρεί όλες τις νηστείες.
Οπότε με αυτά τα δεδομένα, δεν βλέπω κάτι να εξυπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες η ίδρυση της "ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ", ούτε να καταφέρνει κάτι ιδιαίτερο στην πολιτική κονίστρα, πλην μιας καταγραφής μερικών χιλιάδων ψήφων και ένα ποσοστό μηδέν κόμμα κάτι .

12 σχόλια:

johnnyefres είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις κύριε Καλομοίρη, εκπεφρασμένες με ζεστό και ειλικρινές ύφος.
Πραγματικά, με εξέφραζαν απόλυτα όταν βρισκόμουν στη φάση γνωριμίας με την "ΚΟΙΝΩΝΙΑ".
Όμως, σιγά σιγά αποφάσισα να εμβαθύνω στη "φιλοσοφία" της παράταξης και τελικά έφτασα να ασπάζομαι το 95% των θέσεών της, ποσοστό που - για μένα - ποτέ δεν άγγιξε κανένα κόμμα.
Δε θέλω να κάνω άμεση διαφήμιση σε μία παράταξη που μάλλον την πλησιάζουν παρά πλησιάζει υποψήφιους υποστηρικτές.
Γι' αυτό, θα διαφοροποιηθώ, υποστηρίζοντάς την, αναφέροντας μόνο τί ΔΕΝ κάνει!

• Δεν δέχεται υποστήριξη από συμφέροντα.
• Δεν δέχεται τη μασονία και οποιασδήποτε μορφής αποκρυφισμό.
• Δεν υπόσχεται τίποτα στα μέλη της παρά μόνο ιδρώτα και πόνο.
• Δεν διαπλέκεται.
• Δεν διαθέτει τρανταχτά ονόματα στις τάξεις της.
• Δεν στελεχώνεται από επαγγελματίες πολιτικούς.
• Δεν στοχεύει στην απόκτηση κάποιου ρυθμιστικού ρόλου στα δημόσια πράγματα.
• Δε μασάει τα λόγια της - δε γνωρίζει τον όρο "πολιτικό κόστος" - δε φοβάται να υψώσει τον τόνο της φωνής στον οποιονδήποτε.
• Δεν έχει μυστικά.
• Δε βασίζεται στο δοκιμασμένο και εγγυημένα (κρινόμενο εκ του αποτελέσματος) αποτυχημένο μοντέλο δημιουργίας νέου κόμματος.
• Τα στελέχη της δε φοβούνται να θυσιάσουν τη ζωή τους για το πιστεύω τους.
• Δεν διαφημίζει τις θέσεις της αλλά τα θεμέλιά τους.
• Δεν είναι θρησκευτικός σύλλογος ή θρησκευτική παράταξη.
• Δεν καπηλεύεται θρησκευτικά σύμβολα στις εκδηλώσεις της.
• Δεν υβρίζει και δεν μειώνει κανένα πολιτικό και κανέναν άνθρωπο.
• Δεν βλέπει την πολιτική σαν μέσο αυτοπροβολής και τακτοποίησης.
• Δεν έχει στις τάξεις της Αγίους ή "τέλειους" ή "αλάνθαστους" ανθρώπους.
• Δεν είναι "δήθεν" - δε γνωρίζει την έννοια του copy-paste - δεν αντιγράφει κάποιον άνθρωπο ή κάποιο κίνημα ή κάποιο κόμμα ή κάποια ιδεολογία ή κάποια φιλοσοφία.
• Δεν δίνει πνευματικές συμβουλές στους φίλους της.

Και ένα γενικό σχόλιο.
Σήμερα, οι πολιτικές θέσεις περισσεύουν.
Τα προβλήματα του τόπου είναι πασίγνωστα.
Οι λύσεις είναι έτοιμες στα συρτάρια.
Οι υποδομές εφαρμογής των λύσεων είναι έτοιμες.
Ο λαός διψάει για - ουσιαστική - εθνική ανάταση.
Το μόνο που λείπει ολωσδιόλου είναι οι πολιτικοί εκείνοι άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι θα χτυπούν τη γροθιά στο τραπέζι και θα τίθενται σε εφαρμογή οι λύσεις.

Με τιμή,

Ιωάννης Χ. Ευφραιμίδης

Μανώλης Καλομοίρης είπε...

Αγαπητέ κ.Εφραιμίδη,
Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" χαρακτηρίζεται από την απουσία θέσεων για τα θέματα που ανέφερα και που είναι τα πραγματικά πρόβλήματα της πολιτικής στη πατρίδα μας. Όλα τα άλλα που αναφέρεται ειναι αρχές προσωπικής ηθικής που έχουν την αξία τους, αλλά είναι γενικόλογες και δεν απαντάνε στο ποια πολιτική ή λύση θα δοθεί υπέρ ή κατά των λαϊκών συμφερόντων.
Ενώ μέχρι στιγμής η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" φαίνεται ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΑ θρησκευτική, με θρησκευτικές θέσεις ταιριαστές σε θρησκευτικό σωματείο ή το πολύ σε θρησκευτικό κόμμα παρά σε πολιτικό κόμμα.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ είπε...

ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΑΡΓΑ. ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ. ΑΣ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΑΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Η΄ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΑΝ ΕΜΕΝΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΕΠΤΟΣ.

Μανώλης Καλομοίρης είπε...

Ποιός ο λόγος δημιουργίας κόμματος χωρίς θέσεις για τη λύση των προβλημάτων;
Δεν αρκεί η εφαρμογή των νόμων, διότι πολλοί νόμοι είναι φτιαγμένοι σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων και υπέρ της οικονομικής ολογαρχίας.
Επίσης, ούτε το να είναι οι κυβερνήτες άνθρωποι της Εκκλησίας, εγγυάται ότι δεν θα υπάρχουν μίζες, αφού στον ίδιο τον χώρο της Εκκλησίας υπάρχει ηθική και οικονομική διαφθορά! Βεβαίως υπάρχουν καλοί κληρικοί και λαϊκοί, αλλά η εξαίρεση δυστυχώς επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Μανώλης Β. Βολουδάκης είπε...

Έχει περάσει ένας χρόνος από της ιδρύσεως της Παρατάξεως. Έχουν ακουστεί πολλά και έχουμε απαντήσει σε όλα. Έχουμε παρουσιάσει και το πολιτικό μας πρόγραμμα και τις θέσεις μας. Παρόλα αυτά, ακόμα οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιες απορίες, τα ίδια αντιφατικά σχόλια: Από τη μία μας χαρακτηρίζεται μικρό κόμμα και από την άλλη περιμένετε και απαιτείτε πολιτικό πρόγραμμα.

Έχουμε πρόγραμμα, έχουμε θέσεις και τις έχουμε κοινοποιήσει. Αυτό που με λύπη διαπιστώνουμε είναι πως η εμμονή σε αυτού του είδους τους προβληματισμούς, επιβεβαιώνουν πως κάποιοι το μόνο που θέλουν από εμάς είναι να συνταυτιστούμε και να συμπράξουμε με τις αποτυχημένες προσπάθειες της πολιτικοποιήσεως του Ευαγγελίου.

Λυπούμαστε, αλλά αν ένα χρόνο μετά δεν έχετε καταλάβει την διαφορά, δεν θα την καταλάβετε ποτέ! Γιατί πολύ απλά δεν θέλετε να την καταλάβετε! Αναφαίρετο δικαίωμά σας!

Μανώλης Καλομοίρης είπε...

Αγαπητέ κ.Βολουδάκη, δεν είναι αντίφαση το μικρό κόμμα με τις πολιτικές θέσεις. Γιατί άλλωστε να ιδρύσει κάποιος κόμμα, αν δεν έχει πολιτικές θέσεις; Για τα θέματα που αναφέρω στην ανάρτησή μου δεν είδα να έχετε θέσεις ή πρόγραμμα.
Αντιθέτως έχετε θέσεις για θέματα καθαρά θρησκευτικά, όπως π.χ. την υποστήριξή σας σε θρησκευτικό σύλλογο ενάντια στην εμφάνιση σατιρικού άρματος για τον ηγούμενο Εφραίμ και το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου στο Καρναβάλι της Πάτρας. Αυτή άραγε είναι η νέα ηθική στη πολιτική;

Μανώλης Β. Βολουδάκης είπε...

Πολιτικές απόψεις έχουμε εκφράσει από καιρό και σε πολλά ζητήματα. Απλά δεν έχουμε την αφέλεια και την επιπολαιότητα των υπολοίπων κομμάτων που μιλούν παντού για τα πάντα και δεν πράττουν τίποτε! Σε εμάς πάγια τακτική μας είναι να τοποθετούμαστε στον κάθε τόπο για τα προβλήματά του, σε κάθε ειδικότητα για τις δυσκολίες της και όταν μιλάμε γενικά να αναφέρουμε το πνεύμα το οποίο έχουμε και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα.

Παρόλα αυτά, σας παραθέτω αυτούσια από το site μας τα ΠΡΩΤΑ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ βήματα που πιστεύει η Παράταξή μας πως πρέπει να γίνουν.

« Τονίσθηκε, επίσης, ότι η Παράταξη «Κοινωνία» καλεί τούς πιστούς χριστιανούς να προστεθούν στις τάξεις της παρατασσόμενοι ως ισότιμα μέλη και όχι σαν κομμάτια, όπως στα υπόλοιπα κόμματα, αφού, όμως, προηγουμένως δηλώσουν, με γραπτή, χειρόγραφη, δήλωσή τους ότι αποκηρύσσουν την Μασωνία και κάθε μορφής αποκρυφισμό.

Με τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις γίνεται σαφές ότι η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν έχει καμμιά ομοιότητα με τις προηγηθείσες η υπάρχουσες πολιτικές Κινήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν μεν τον Χριστιανισμό σαν δέλεαρ αγρεύσεως χριστιανικών ψήφων, η σχέση, όμως, των μελών τους με την Εκκλησία είναι πολύ χαλαρή και η πολιτική τους τελείως αποκεκομμένη από την πνευματική ζωή, αφού αυτές πολιτικοποιούν το Ευαγγέλιο αντί να πνευματικοποιήσουν την πολιτική.

Ακολούθως εξετέθη το πλήρες Κυβερνητικό Πρόγραμμα της Παρατάξεως, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά είπε ο Πρόεδρος, δημοσιοποιείται τόσο νωρίς κατόπιν απαιτήσεως των ανθρώπων, οι οποίοι προσβλέπουν στην Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» όχι ως εις ένα μικρό κόμμα αλλά ως Κόμμα εξουσίας.

Πρώτη βασική διαφορά της Παρατάξεως «Κοινωνία» από τα γνωστά Προγράμματα των Κομμάτων είναι ότι περιορίζει τα Υπουργεία σε 6, ενώνοντας τις ομοειδείς αρμοδιότητες η συνδυάζοντας αρμοδιότητες. Οι θέσεις παλαιών Υπουργείων και Υφυπουργείων μετατρέπονται σε Γενικές Διευθύνσεις. Έτσι, επιτυγχάνεται καλύτερο πολιτικό αποτέλεσμα και μειώνονται οι Κρατικές δαπάνες, αφού ως γνωστόν οι μισθοί των Υπουργών και των Υφυπουργών είναι πολύ υψηλότεροι των μισθών των Γεν. Διευθυντών. Από αυτήν και μόνο την ρύθμιση, χωρίς να επιβληθή καμμιά φορολογία, εξασφαλίζονται οι συντάξεις τριών ετών!

*

Ένα σπουδαίο, επίσης, μέτρο είναι η κατάργηση του Νόμου «Περί Ευθύνης Υπουργών» (πού κατ’ ευφημισμόν ονομάζεται έτσι, ενώ ουσιαστικά πρόκειται περί ανευθυνότητός τους), και η κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας, πλην της ασυλίας για τον πολιτικό τους λόγο.
*

Άλλο μέτρο είναι η αποδέσμευση των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και της Δικαιοσύνης από την Κυβέρνηση. Οι προαγωγές στους κλάδους αυτούς θα γίνονται από την Ιεραρχία των Κλάδων αυτών και όχι από Κυβερνητικό Συμβούλιο. Αυτονόητο είναι ότι καταργείται το ΚΥΣΕΑ.
*

Οι μισθοί των βουλευτών θα λαμβάνουν κάθε χρόνο τις αυξήσεις των μισθών του Δημοσίου και δεν θα ρυθμίζονται με ειδικά πλαφόν.

Τα Υπουργεία ορίζονται με βάση την πνευματική και όχι την Οικονομική σπουδαιότητα. Έτσι, το Υπουργείο Οικονομικών είναι τελευταίο στην Ιεραρχία, καθ’ ότι δεν είναι αυτό πού θα χαράσση την Κυβερνητική Πολιτική αλλά θα υπηρετή την Πολιτική της Κυβερνήσεως.

Η σειρά και τα νέα ονόματα των Υπουργείων είναι:

1.

Υπουργείο Εκκλησιαστικών, Παιδείας και Πολιτισμού
2.

Υπουργείο Διεθνών Σχέσεων (πρώην Υπουργείο Εξωτερικών)
3.

Υπουργείο Δημόσιας Διοίκησης & Οργάνωσης
4.

Υπουργείο Στρατιωτικών, Δημοσίας τάξεως και Δικαιοσύνης
5.

Υπουργείο Υγείας, Πρόνοιας και Αθλητισμού (Στηρίζεται στην φιλοσοφία των προγόνων μας «νους υγιής εν σώματι υγιεί» και, βεβαίως, συνδυάζεται με την πλουτοπαραγωγό πηγή του αθλητισμού, η οποία σήμερα δαπανάται ανόμως, ενώ πρέπει να επενδύεται σε νοσοκομειακές μονάδες)
6.

Υπουργείο Οικονομίας

Αναλυτικά για τις Γενικές Διευθύνσεις των ανωτέρων Υπουργείων και τις αρμοδιότητές τους δεν αναφερόμεθα στο παρόν Δελτίο Τύπου. Αυτά αναφέρθηκαν στην ομιλία του Προέδρου και θα αναρτηθούν στο Web-site της Παρατάξεως (Koinwnia.com), αλλά και θα εκτυπωθούν σε έντυπο.

Ενδεικτικά αναφέρουμε μόνο τις Γενικές Διευθύνσεις του πρώτου Υπουργείου, Εκκλησιαστικών, Παιδείας και Πολιτισμού.

1. Γεν. Δ/νση Εκκλησιαστικών θεμάτων
2. Γεν. Δ/νση Αιρέσεων και άλλων Θρησκειών
3. Γεν. Δ/νση Εκπαιδευτικού Προγράμματος
4. Γεν. Δ/νση Ιστορίας
5. Γεν. Δ/νση Επαγγελματικού καταρτισμού
6. Γεν. Δ/νση Προσέλκυσης ξένων φοιτητών στα Ελλ. Πανεπιστήμια
7. Γεν. Δ/νση Πολιτισμού
8. Γεν. Δ/νση Ελέγχου μέσων Ενημέρωσης

Στην ομιλία του Προέδρου έγινε εκτενής αναφορά στην Οικονομική πολιτική με το νέο της πρόσωπο και απέδειξε, με τή μαρτυρία και του Οικονομικού Συμβούλου της Παρατάξεως κ. Κωνσταντίνου Πολυχρονίου, καθηγητού της Διεθνούς Επιχειρησιακής (International Business) του Πανεπιστημίου του Σινσιννάτι, Οχάϊο της Αμερικής, ότι με πολύ λίγες και μετρημένες κινήσεις μπορεί να αλλάξη η φυσιογνωμία του τόπου μας, αρκεί να απομονωθούν τα τρωκτικά.»

Κλείνοντας κ. Καλομοίρη, θα ήθελα κι εγώ να σας υποβάλλω ένα ερώτημά μου: Δεν σας είδα να έχετε τις ίδιες απαιτήσεις από την ΔΗΜ.ΑΝ. ή την Χριστιανική Δημοκρατία! Γιατί;

Μανώλης Καλομοίρης είπε...

Αγαπητέ κ.Βολουδάκη, δεν είπα ότι δεν έχετε εκφράσει ΚΑΘΟΛΟΥ πολιτικές θέσεις, αλλά ότι δεν έχετε εκφράσει θέσεις για τα βασικά προβλήματα του λαού σήμερα. Επαναλαμβάνω αυτό που λέω στην ανάρτησή μου για του λόγου το αληθές: "Μέχρι τώρα δεν διέκρινα στις θέσεις της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ίδιους πόθους και ίδιες αγωνίες με τα λαϊκά στρώματα για την κρίση του καπιταλισμού, την φτώχεια, την ανεργία, την κοινωνική δικαιοσύνη, την ανάγκη αναδιανομής του εισοδήματος από τους πλούσιους προς τους οικονομικά ασθενέστερους, την ανάγκη για 100% Δωρεάν δημόσια Υγεία-Κοινωνική Ασφαλιση-Παιδεία, το ξεπούλημα του εθνικού πλούτου σε ιδιωτικά συμφέροντα κλπ. Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" δίδει την εντύπωση του θρησκευτικού συλλόγου που έγινε κόμμα και τα βασικά ενδιαφέροντά της δεν είναι κοινωνικά ή πολιτικά (όπως τα παραπάνω), αλλά θρησκευτικά (όχι χωρισμός εκκλησίας-κράτους, μάθημα θρησκευτικών, ταυτότητες).". Συνεπώς το κείμενο που παραθέσατε δεν απαντάει στα θέματα που αναφέρω.
Όσον αφορά το παράπονό σας για το ότι δεν έχω τις ίδιες απαιτήσεις από την ΔΗΜΑΝ και τη ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, δεν έχετε δίκαιο. Απλώς, αντιθέτως με το δικό σας κόμμα, και τα δύο αυτά κόμματα έχουν εκφρασμένες θέσεις για μια οικονομική πολιτική υπέρ της κοινωνικής δικαιοσύνης, αλλά και για πολλά από τα θέματα που αναφέρω στην ανάρτησή μου.
Π.χ.η ΔΗΜΑΝ έχει θέσεις για την οικονομική κρίση (δείτε την ιστοσελίδα της) και για τα άλλα θέματα. Δείτε και το άρθρο του κ.Παπαθεμελή για την ακρίβεια και τη λιτότητα: http://xristianospolitiki.blogspot.com/2008/07/blog-post.html. Ενώ και η ΧΔ έχει αναλυτικές θέσεις σε φιλολαϊκή -γενικώς- κατεύθυνση όπως φαίνεται και από το 145 σελίδων βιβλίο με την εισήγηση της Κεντρικής της Επιτροπής για το ΣΤ'Συνέδριό της που έγινε τον Ιούνιο του 2007.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΑΚΟΥΤΡΟΣ είπε...

Παρακολούθησα τον διάλογο και θέλω να διορθώσω μερικά ζητήματα
α)η πολιτική κίνηση της "ΧριστιανικήςΔημοκρατίας"αποφάσισε ενεργητική αποχή στις Ευρωεκλογές και τα μέλη της θα ψηφίσουν όποιο κόμμα προσεγγίζει τις απόψεις της για την ΕΕ(λεπτομέρειες στο www.xristianiki.gr).
β)για τον κο Βελουδάκη και τα σχόλιά " η Κοινωνία δεν έχει σχέση με τις πολιτ.κινήσεις που χρησιμοποιούν τον Χριστιανισμό προς άγραν ψήφων και η σχέση των μελών τους με την εκκλησία είναι χαλαρή"σχολιάζω ότι οι χριστιανοί αγαπούν και δεν παραβγαίνουν ποιός είναι καλύτερος,αυτό το γνωρίζει ο Θεός και η σχέση με την ενορία μας και τον πνευματικό μας.
γ)μιλάει ο κος Βελουδάκης ότι είναι "γελοίος ο τίτλος της Χριστιανικής Δημοκρατίας",αγαπητέ κε Βολουδάκη δεν πιστεύω ότι η ΧΔ έχει τον τέλειο τίτλο,αλλά γελοίο δεν αποκαλέσαμε κανένα ,γιατί σεβόμαστε τους άλλους

Μανώλης Β. Βολουδάκης είπε...

Αντί άλλου σχολίου κε Δακούτρο, θα σας παρακαλούσα να διορθώσετε στην απάντησή σας:

α) την αναφορά στο όνομά μου, το οποίο κάνετε λάθος δύο φορές στην απάντησή σας, ενώ το γράφετε σωστά (!) την τρίτη και

β) την αναφορά σας στο σχόλιό μου περί του ονόματος της ΧΔ. Οι διατυπώσεις και τα σχόλιά μου είναι πάντοτε και προσεκτικά και δεν περιέχουν εμπάθεια ή χαρακτηρισμούς. Ουδέποτε χαρακτήρισα γελοίο το όνομα της ΧΔ. Άλλο άστοχο και άτοπο και άλλο γελοίο.

Το να μην συμφωνεί κάποιος είναι θεμιτό. Το να λέει ότι θέλει ή να αστειεύεται δεν μαρτυράει, αν μη τι άλλο, αγαθή πρόθεση.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΑΚΟΥΤΡΟΣ είπε...

κε Βολουδάκη
απο την ιστοσελίδα της "Κοινωνίας" αντιγράφω τι δηλώσατε για τον τίτλο της Χριστιανικής Δημοκρατίας:"όποιο από τα δύο και να δεχθούμε αντιλαμβανόμαστε πολύ απλά το άτοπο και γελοίο του ισχυρισμού".
με την κατάκριση δεν κερδίζουμε τίποτα ,ειδικά αν αυτούς που κατακρίνουμε κοινωνούν απο το ίδιο ποτήρι του Θεού της Αγάπης

Μανώλης Β. Βολουδάκης είπε...

Άλλο η φράση μου κι άλλο το αυθαίρετο συμπέρασμά σας. Άλλο ο ισχυρισμός στον οποίο αναφέρομαι και τον εξηγώ και άλλο να πει κανείς πως χαρακτήρισα -σχεδόν υβριστικά- ανθρώπους που ούτε γνωρίζω.

Σε ένα συμφωνώ μαζί σας. Σε αυτό περί της κατακρίσεως, αν και δεν καταλαβαίνω καθόλου σε ποιον το απευθύνατε και πως συνειρμικά «δένει» στην συζήτηση.

Στώμεν καλώς και έως εδώ η παρούσα κουβέντα. Ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται.